Informace o aktuální rychlosti odbavení zásilek z našeho skladu:
• běžné balíkové zásilky – expedujeme cca do 4 pracovních dnů
• celopaletové zásilky - expedujeme cca do 5-6 pracovních dnů
Berte, prosím, výše uvedené lhůty na vědomí při realizaci vašich objednávek.
Děkujeme za pochopení, v případě dotazů kontaktujte naše zákaznické oddělení či obchodní zástupce.
Reklamace
Ačkoliv vynakládáme maximální péči při balení a ochraně zboží, které k vám odesíláme, přesto mohou nastat tyto tři důvody pro uplatnění reklamace:
Logistická reklamace – jedná se o případy nedodané, nebo neúplné zásilky.
Odběratelská reklamace – jedná se o případy, kdy je obsah zásilky jakkoliv mechanicky poškozen.
Spotřebitelská reklamace – jedná se o případy, kdy dodané zboží již bylo prodáno spotřebiteli a ten následně uplatňujte u vás reklamaci produktu v rámci zákonných pravidel.
Ve všech případech je potřeba jednat vždy bezodkladně, tak abychom dokázali Vaší reklamaci správně a včas posoudit a vyřídit. Vaše žádost o vyřízení reklamace musí být doložena potřebnou dokumentací. Vše, co potřebujeme doložit naleznete v reklamačním protokolu. Plné znění reklamačního řádu naleznete zde.
Veškeré výše uvedené reklamace prosím zasílejte výhradně na e-mail: reklamace-cz@asmodee.com
Pro následné telefonické řešení Vaší reklamace, kontaktuje prosím náš zákaznický servis na telefonu 281 930 585.
Reklamační protokol ADC Blackfire
Reklamační řád ADC Blackfire