INFORMACE O PROVOZU FIRMY - INVENTURA SKLADU 2025
Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že v období 31. 3. – 11. 4. 2025 bude probíhat inventura skladu. V tomto období nebude možné přijímat ani expedovat jakékoliv zásilky.
Další důležité termíny:
24. 3. - 28. 3. 2025 - Poslední týden před inventurou bude náš sklad vytížen expedicí nové sady karetní hry Pokémon. Doporučujeme tedy objednávky provést s předstihem, aby bylo vše vyexpedováno včas. Děkujeme za pochopení a vaši trpělivost.
21. 3. 2025 - Poslední termín, do kdy je možné zasílat případné reklamace na sklad. Zásilky dodané po tomto termínu, budou zpracovány po zahájení plného provozu skladu.
14. 4. 2025 - Zahájení plného provozu skladu a expedice zboží.
Reklamace
Ačkoliv vynakládáme maximální péči při balení a ochraně zboží, které k vám odesíláme, přesto mohou nastat tyto tři důvody pro uplatnění reklamace:
Logistická reklamace – jedná se o případy nedodané, nebo neúplné zásilky.
Odběratelská reklamace – jedná se o případy, kdy je obsah zásilky jakkoliv mechanicky poškozen.
Spotřebitelská reklamace – jedná se o případy, kdy dodané zboží již bylo prodáno spotřebiteli a ten následně uplatňujte u vás reklamaci produktu v rámci zákonných pravidel.
Ve všech případech je potřeba jednat vždy bezodkladně, tak abychom dokázali Vaší reklamaci správně a včas posoudit a vyřídit. Vaše žádost o vyřízení reklamace musí být doložena potřebnou dokumentací. Vše, co potřebujeme doložit naleznete v reklamačním protokolu. Plné znění reklamačního řádu naleznete zde.
Veškeré výše uvedené reklamace prosím zasílejte výhradně na e-mail: reklamace-cz@asmodee.com
Pro následné telefonické řešení Vaší reklamace, kontaktuje prosím náš zákaznický servis na telefonu 281 930 585.
Reklamační protokol ADC Blackfire
Reklamační řád ADC Blackfire