INFORMACE O PROVOZU FIRMY - INVENTURA SKLADU 2025
Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás informovat, že v období 31. 3. – 11. 4. 2025 bude probíhat inventura skladu. V tomto období nebude možné přijímat ani expedovat jakékoliv zásilky.
Další důležité termíny:
24. 3. - 28. 3. 2025 - Poslední týden před inventurou bude náš sklad vytížen expedicí nové sady karetní hry Pokémon. Doporučujeme tedy objednávky provést s předstihem, aby bylo vše vyexpedováno včas. Děkujeme za pochopení a vaši trpělivost.
21. 3. 2025 - Poslední termín, do kdy je možné zasílat případné reklamace na sklad. Zásilky dodané po tomto termínu, budou zpracovány po zahájení plného provozu skladu.
14. 4. 2025 - Zahájení plného provozu skladu a expedice zboží.
Jak se stát naším zákazníkem?
Jak se stát naším zákazníkem?
Cílem společnosti Asmodee Czech Republic, s.r.o. je vytvořit všem zákazníkům výhodné podmínky a nabídnout široký sortiment s exkluzivním zastoupením významných zahraničních značek.
Pokud Vás zaujal náš sortiment a máte zájem stát se naším zákazníkem, učiňte prosím tyto potřebné kroky:
- Vyplňte registrační formulář a zašlete jej elektronicky na e-mail obchod-cz@asmodee.com či korespondenční adresu naší společnosti s kopií Vašeho živnostenského oprávnění a výpisu z Obchodního rejstříku, příp. kopii osvědčení o registraci DPH. Kopie Výpisu z Obchodního rejstříku by neměl být starší 2 měsíců.
- Následně budete kontaktováni některým z našich obchodních zástupců, podle místa působnosti Vaší podnikatelské činnosti, či Vašeho obchodního zaměření.
- Obchodní zástupci s Vámi domluví a nastaví obchodní podmínky, které budou následně podloženy oboustranným podpisem „Rámcové kupní smlouvy“
- S aktivací zákaznického účtu Vám automaticky vzniká i B2B účet pro tento portál https://b2b.blackfire.cz/, kde následně můžete realizovat všechny své zákaznické objednávky či předobjednávky.
Registrační formulář ke stažení ZDE.
Vyplnění formulář, prosím zašlete na obchod-cz@asmodee.com
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci.